woensdag 12 januari 2022

Slimline kaart



Dit keer heb ik voor het Design Team van Jenine's Mindful Art een slimline kaart gemaakt. Het formaat, 10 x 21 cm, vind ik heel erg mooi om op te werken.


De onderste kaart is 10 x 21 cm en het designpapier daarop is 1 cm kleiner. Daar bovenop heb ik een kader gemaakt van 8 x 19 cm, uit het midden heb ik een rechthoek gesneden zodat ik daarna nog een rand van 1 cm rondom over had. Van Designpapier heb ik hierop weer een randje gemaakt van 0.5 cm.


Voordat ik het kader met foamtape heb opgeplakt heb ik met een stencil en structuurpasta wat reliĆ«f aangebracht op de onderkaart.
Toen ben ik begonnen om de bloemen, takjes, dekentjes, stukje kaasdoek en het lantaarntje te rangschikken. Met behulp van een lijmpistool heb ik dit alles opgeplakt, hierdoor krijg je nog wat meer diepte.
Als laatste nog een strik, witte spetters, strass steentjes en een paar pareltjes toegevoegd.....

Ik hoop dat ik jullie hiermee weer heb kunnen inspireren.

Bedankt voor je bezoek om mijn blog.

Liefs Grietje





 

2 opmerkingen:

Willy de Bruijne zei

Mooi gemaakt Grietje

Lenet zei

Wat een super gave kaart.